Orpheus stapt over naar nieuw ticketingsysteem

Kaartverkoop gesloten vanaf zondag 16 maart 20:00 uur

Op maandag 17 maart stapt Orpheus over naar een nieuw ticketingsysteem. Vanaf die datum verloopt de kaartverkoop via Tixly. Op deze pagina lees je welke gevolgen dit heeft voor je tickets en je klantaccount.

Tixly is een uit IJsland afkomstig ticketingplatform dat specifiek is ontworpen voor theaters en andere culturele organisaties. Met Tixly is Orpheus ervan overtuigd het kaartverkoopproces te kunnen verbeteren.

Kaartverkoop gesloten vanaf 16 maart 20:00 uur

Vanwege deze overstap is er vanaf zondag 16 maart 20:00 uur geen kaartverkoop mogelijk op onze website en via de Theaterkassa. Ook kun je dan tijdelijk niet inloggen op je profiel en je tickets bekijken of downloaden. Dit onderhoud zal naar verwachting tot maandagmiddag 17 maart duren.

Ben je van plan om op zondag 16 maart een bestelling te doen, zorg dan dat je deze vóór 20:00 uur hebt afgerond.

Het is gedurende deze periode ook niet mogelijk om telefonische bestellingen te plaatsen.

Stel een nieuw wachtwoord in

Je klantgegevens en je tickets worden meegenomen naar het nieuwe systeem. Om veiligheidsredenen moet je wel je wachtwoord opnieuw instellen.

Houd rekening met het volgende:

  • Vanaf maandagmiddag 17 maart kun je je wachtwoord resetten door bovenaan deze pagina op Inloggen te klikken, en vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Je gebruikersnaam is je e-mailadres.
  • Je bestellingen en tickets vind je vanaf 18 maart in de nieuwe accountomgeving;
  • Je kunt je e-tickets downloaden als PDF, of in je Wallet op je Android-telefoon of iPhone zetten;
  • Ga je binnenkort naar een voorstelling in Orpheus? Zorg dat je alvast een nieuw wachtwoord hebt ingesteld voordat je naar Orpheus komt.
  • Heb je een papieren ticket, of heb je je tickets al gedownload? Deze blijven geldig.

Nieuw bestelproces

Met de invoering van een nieuw ticketingsysteem verandert ook de manier waarop je online tickets kunt bestellen. Een uitleg vind je op onze Bestelinformatie pagina.

Heb je hulp nodig bij het bestellen van tickets? Neem dan contact op met de Theaterkassa via info@orpheus.nl of 055-5270300.